CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 17, 2008

13days to hari raya *hoyehhh*

maybe i'll get MC lah 2-3 days nih..ada sejenis benda asing kat kelopak mata sebelah kanan aku ni.ketumbit eh org panggil? aku tak pernah la kene benda ni, 1st time.x selesa..mcm pedih2 je mata aku. sedangkan saiz nye adalah kecil sahaja..


dulu ms sekolah rendah klu ada budak kene ketumbit, budak2 lain mesti tanya 'ha, ko mengintai org ehhh?'. tapi sumpah aku tak intai sapa2 oke..selagi John Mayer bukan jiran aku, aku takkan buat keje2 mengintai ni ;p

jadi aku takde mood untuk membanting tulang di opis. bagi menggembirakan hati aku, aku download n burn lagu raya.

isk..xde kene mengena langsung ketumbit dgn lagu raya, ah pedulik apa aku..
bergemalah lagu raya malam ni..hehe

pagi ni aku bgn 7.15am!gile lambat oke, x sempatlah aku nak berangan2 dlm bilik air. before sampai ofis, aku singgah beli paper mcm biasa.Uncle tu tkejut tgk aku lambat. ye la da nak kul 9 ms tu..dia tanya 'eh, bangun lambat ke?' cehh..da lama ramai juga pelanggan di kala itu.laser tau uncle ni.huh.nanti kau, aku cili mulut tu nanti ;p

tp aku mana bole menjatuhkan reputasi aku kan?aku jawab 'a'ah, semalam tido lambat la uncle, buat kuih raya'

org di sekeliling pandang2 kagum kt aku. sure dlm ati 'wahhh..tak sangka awek ni pandai buat kuih'

haha.sebenarnya aku tipu..malam tadi aku tido before pukul 11 ;p

alahhhhh..dosa la kan?isk. kecohlah kau uncle!

semalam aku call kakak aku..sejam la jugak aku bgayut pakai fon opis ;p this year, all 4 of us beraya umah mak.syok gileeeeee..sbb abg n kakak aku dh kawin, so kene alternate lah kan..last year by the time diorg balik johor, aku dah abis cuti and dah balik kl.benci

and mak aku akan msk mcm 1st raya bile diorg balik.kiranya 2 kali lah mak aku kene berperang kat dapur tu.

as if tak jumpa la kan raya nnt, masing2 sibuk tanya psl baju raya. i even mengarah kakak aku bawak balik segala tudung supaya aku bole pinjam.ekekeke..jimat duit aku. and i haf satu top kebaya ni, tp xde kain..so aku pow kain kakak aku, and dia kata ok.yay!!!haha..

harus remind dia before balik raya nnt.mana tau dia buat2 lupa kannn ;p


double cheeseburger

smlm aku makan McD, so aku 2 lagi hajat makanan aku yang belum tertunai. tempe tu boleh lah juga aku cari di pasar ramadhan.tapi kari telur???aku rasa mak aku je yang masak benda alah ni.

so aku bgtau lah mak aku dengan suara yang lemah 'maaa, teringin nak makan kari telur' and mak aku cakap 'kesian nya..nnt balik ma masakkan eh.20 biji cukup?' ciss..apakah itu?mula2 kedengaran seperti menyayangi aku, tapi hujung2 tu dah mcm nak gelakkan aku kan?kan??

xpe, asalkan dpt makan kari telur :) nakkkkkkk

hmm..bile aku nak selesaikan soping raya ni.


-XoXo-

4 u know that u love me:

Freddie said...

kenapa banyak sangat gambar makanan dalam page niiii!!!!!!!!!!!!

hotcocoa said...

;p

elehh..baru tgk gamba da goyang

Freddie said...

maunye tak goyang..bergoncang usus nih!

hotcocoa said...

;p