CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 26, 2008

Maaf Dihulur & Dipinta :)


Buat semua kawan-kawan dan reader blog 'Makes Me Wonder', saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin.Saya dengan rendah hati memohon maaf andaikata penulisan saya menyinggung hati sesiapa..saya ialah manusia biasa yang pastinya tidak terlepas dari membuat kesilapan *eh, Liar terkecuali oke, kau kene mintak maap personally kat aku - sempat lagi tu aku nak bergaduh.ekekeke*

Kepada yang akan pulang ke kampung halaman, hati-hati memandu dan rancanglah perjalanan anda. Selamat bergembira bersama keluarga tersayang. Doakan saya juga selamat sampai ke kampung ye :)

Especially to Raja, tahniah sebab akan melangsungkan majlis pernikahan pada 4 Oktober nanti. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat.

Akhir kata, hotcocoa sayang kamu! :)

*hugs & kisses*

-Xoxo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

jap jap i konfius..

hotcocoa syg kamu tu merujuk pada readers ke raja? kekekeke..

matiklah..lariiiiiiiiiiiiii..selamat hari raya yang! maaf zahir & batin.

love u loads :)

hotcocoa said...

isk..laki orang nokkk..ekekeke

suke ko eh?

luv u too n miss u much le!