CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 22, 2008

8days to hari raya!!!!!!!

ini adalah rumusan hari jemaat, sabtu dan ahad..


banyak gmbr makanan ni, sape2 yang iman nye senipis kulit bawang..sila penuhkan ilmu di dada dulu ;p

on friday, as planned nak pegi bbuka kt one utama.mula2 Tote nak pick me up kt Kl Sentral tp memandangkan jalan sudah pasti lah jem tahap jahanam, so aku decide to take komuter ke sg buloh n kitorg gerak dr sana together

manalah aku tau rupanya komuter tu malapetaka oke

aku tertekannnnn..seperti berada di dalam sauna sahaja.benci!

oke, ni ada satu tragedi yang telah berlaku :

ms dok bersesak tu, fon aku asyik bunyik jek, tapi memanglah tak boleh nak angkat langsung.tidak ada ruang untuk aku membuka beg oke.so aku ignore, then bunyi lagik n lagik.aku amat marah ni..masa aku bersenang lenang, xde pulak sape nak talipon kan?

bile dah berenti few stops, org dh x bape ramai, aku pun check la sape yang tak paham bahasa dok menalipon tu.laaa..bapak aku, pastu kakak aku juga.apekah?aku dh sedikit risau ini..

tetiba aku mcm nak mengecheck sent item aku.haaaa..tau tak aku telah TERhantar sms yg berada dalam folder draft aku kepada bapak aku.dan sms itu berbunyi I MISS U!!!

matilah nokkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

terus aku rasa nak pitam di situ juga.that sms shud be sent to Mr.X a.k.a paralyzer longgggggg time ago, tp tau lah aku kan suka menangguh2, smpi dah break pun aku masih tak delete dari folder draft aku.haha..

tp tak kelakar oke TERhantar sms seperti itu kepada bapak aku.lain la kalau aku duduk North Pole ke kann..bole la nak miss2 bagai *ececece, klu ngn boifren, duduk sebelah pun bole je ckp gitu kan!gatal..*

mst henpon ni tertekan sndiri ms bersesak mcm tahik td tu.n nama bapak aku first dlm fon book aku, harus terus sent kat dia kan.isk..bygkan klu nama bos aku yg first tu.

kompem aku terus resign siyal...

terus aku talipon mak aku, nak mengadu domba lah di samping nak menenangkan jiwa.lgpun, aku nak tau bapak aku ada ngumpat psl aku ke tak.

tp spt dijangka lah kan..mak aku haruslah meng-gelak-kan aku.lama gile dia gelak.cehh..

anw, sbb tragedi bongok ini, alih2 aku da smpi sg buloh.hehe..terus gerak ke OU



manage to snap a few only
malas

buka puasa kt situ, so-so aje..xdelah best sgt pun, tp ok laa..

ha, lps bbuka break jap la gi smayang..bole tak jam tangan aku ilang kt tempat wudhu'???

mmg KALDAI sape yg curi tu!!!tp yg peliknye ms tu aku x marah sgt pun, aku mcm redha jek.mungkin aku separa normal sbb kenyang sgt...takpun, aku gembira sbb ada alasan nak beli jam baru.hehe.keji.

tp lps balik umah aku sgt marah..seperti biasalah, maki-makian dan sumpahan lah keluar dr mulut aku nih.abis la kau pencuri..lps ni tetek kau besar sebelah.sbb aku dh sumpah kau jadi mcm tu.lalalalalala...

terjumpa coursemate ms kt utm dulu
preggy - 6 months :)

OU konsep errr..padang pasir eh?
ahh..pedulik

balik umah trus aku tlelap dgn tak cuci muka hape..amik kul 3 pagi br aku bangun cuci muka..dh tumbuh ruam muka haku!!!!!waa..

hr sabtu suppose bbuka dgn yat & patin.tp x jadi..janji manismu betul. so aku ajak my ex hsemate (iza) ms kt gombak dulu bbuka sama.gi klcc sbb kakak aku suh belikan kasut. before jumpe, dia sms 'jgn tkejut tau, kte dah gemuk' aku xde hal la kan.sbb xdelah aku merasa rendah diri nanti ;p

around 6++ kitorg jmp, and omg, mmg awk dh berisi la iza.lain oke muka dia sbb dulu dia sgt kurus dan tggi.org tgh hepi, tahun dpn nak kawin. mmg patutlah klu berisi

abis yg aku ni kenapa pulak?

aku rs sekarang ada virus gemuk sedang merebak laa

klcc

seafood platter for 2

aku gedik nak mkn kt Madam Kwan, tp full!haramm tau.so makan kt Manhattan Fish Market.did some shopping kt isetan utk anak2 sedara.aku beli baju sepesen utk semua.boria lah korg nnt..

sunday i met my ex ofismate ms aku keje Tanco Berhad dulu (siti). makcik tu nak beli bj raya kt kl sentral so jmp kat sana je lah.

konsep bersopan di bulan puasa

last time aku gi kl sentral, takla byk gitu kedai2 kt sana.jadi aku sedikit jakun lah kan.and aku pn terjebak membeli sepasang baju kurung kaler ijau kt situ.isk..

tp xpe *sedapkan ati* baju tu buat aku nmpk kurus.hehe..

o, yg besnye siti blanja aku buka puasa kt kenny rogers .tq laling..next time my turn oke.aku klu ngn dia ni slalu je berebut nak bayar bila makan. ada sekali tu, x puas ati punye psl, aku bayar meal dia n dia bayar meal aku.bole gitu?


gamba makanan tak sempat amik
kebuluran ;p

aku ni klu org x bkira ngan aku, maka aku bersifat mulia lah.tp klu kau kaedah keji, haruslah aku lebih puaka ye..

siti dah slim shady laaa, sempatlah aku korek rahsia2 pengurusan badan dia kann.

owh, aku beli tudung bunga2 juga.x tau bile nak pakai, tp sbb cantik n murah, aku beli!10ringgit je, aku beli 4. *tamak* satu utk siti ok :)

ex Tanco

sebelum aku terpaksa meminta sedekah slps raya, lebih baik lah aku mengstopkan soping2 ni.dah la duit kuih raya blum bayar *jap eh kak, saya maybank2u kat akak*

kakak aku pesan suh beli tudung kat jln TAR, tp aku rasa aku bole sawan kalau pegi ke lembah itu.em, nak heret sapa ye...

hehe

anw, seems like weekend lps ialah weekend bersama ex-es. did i tell u Mr X a.k.a paralyzer juga telah meng-sms gwe?hmm..

lambatnye ms blalu arini~

-XoXo-

2 u know that u love me:

Freddie said...

banyaknya gambar makanan..nasib baik aku tak puasa.heh!

hotcocoa said...

cehh.harammmm

patutlah ko tak marah!