CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 12, 2008

habit(s)

i'll start wit the food ok :)

cheeze choc from Secret Recipe

aku rs ulat2 dlm perut aku sgt sayang kepada aku.sbb aku selalu tunaikan hajat mereka oke.


went to Jusco to buy all that. ciskek tu mmg aku dh berangan nak mkn dr pagi, but main course still x decide.but i haf sumthing in my mind la..aku kan suka merancang2..sedap juga klu dapat makan tu

on the way to Jusco, Someone sms'ed..

Someone : so whats ur menu today?

hotcocoa : dunno, xde idea la u.on d way to Jusco nih

Someone : beli la benda yg kenyang..or ckp je la yg sebenarnye u nak beli McD kan?

hahaha..mana dia tau niiii.mmg itulah yg berlari2 anak dlm fikiran aku. trus aku malu nak beli mekdi..

tu yg aku makan bihun tomyam tu..isk

actually aku nak bercakap psl habit harini..sumthing yg dibuat berulang2 kali tanpa disedari oleh akal yg waras.

ok, definisi tu aku buat sendiri ;p

look around, and u will see 1001 habit manusia yg pelik, gross, mengada2 buat kau rasa nak sepak org itu, menyampah dan lain2.

contohnye kalau tgk perempuan yang keep flicking their hair, adalah sgt benci ok.like every 1 minit dia akan flick rambut.benci

how bout yg suke gigit kuku? dulu ms sekolah klu tetiba ada spotcheck kuku, aku akan gigit kuku aku sepantas kilat..menggerutu2 la jadiknye, hodoh.klu tlupe n garu muka, bercalar siyal..aku tak simpan kuku panjang pun, tp pengawas dan cikgu sekolah aku adalah gila.

but gigit kuku is not my habit, ada sorg kwn aku tu, pendek gile kuku dia sbb dia gigit, kejap2 gigit, pastu gigit lagi..and dia pun tak tau mana kuku2 tu pegi, dia kata most prob dia telan kot.sbb dia tak tau...euwww..

tp dh selamat kawin n ada 2kids dah.
aku yg konon2 mulia tak gigit kuku ni x kawin2 lagik..eh, xde kene mengena.

aite, how bout yg suke korek2 idung?oh, ini aku benci..benciiiii.gile pengotor lah!n diorg buat tanpa rasa bersalah langsung..as if stone lah bile mengorek idung tu..ala2 lullaby sdg mengiringi aktiviti mereka. lps tu tak basuh tangan, apekah??kau patut hidup di zaman paleolitik tau tak!!

em, smlm sara cite yg parents dia suh suka cabut uban,tu pun habit gak tu..and she even suggested that both of us bukak kedai cabut uban, mcm kedai threading tu. tp last2 kitorg tak jadi sbb xleh comeout with reasonable price.
klu cabut uban bapak kau bole la mintak 5posen sehelai, but klu kat kedai..matilah kene simbah cat kedai aku nnt.
pastu sara ckp how bout ikut berat, for every 50 or 100 gram?gile..bape helai kene cabut tu?

ha, my bestie Angel ada satu habit yg pelik.dia takkan makan nasi yg berketul..dia cuma makan nasi yg dh sebutir2 tu.bole je dia nak pecahkan ketulan nasi tu kan?tp dia taknak n tak suke. susah lah nak bela kau.mati klu dia baca ni, ekekeke..

lagi satu, habit membaca dlm toilet ms membuat kerja2 pembersihan usus besar..err, i personally need concentration while bjuang kat dlm tu.mcm buat yoga kan..kene diam2 je. x paham how people bole siap baca paper Utusan Melayu or is it Utusan Malaysia? yg gabak tu dengan senang hati. boleh kah otak mendigest fakta2 berita while sumwhere down there ada sesuatu yg struggling nak keluar dari tubuh badan ini?

ishh..jijik pulak bile ckp psl ni lah

my habit?

tentulah yang mulia2 sahaja.

ok, aku tipu ;p

i think the worst ialah aku suke menangguh2 keje.all the time..aku selalu berazam dan insaf tanak buat mcm tu lagi, but aku buat, buat n buat.. -_-

lagi satu yg aku perasan habit aku ialah bile aku dpt benda baru, aku akan cuba hapuskan yg lama. padahal benda lama tu tak berdosa pun. contoh if aku beli shower gel baru, yg lama ada lagi tp sebab aku mengelupur tak sabar nak pakai yg baru..aku akan buat2 TERtumpahkan shower gel tu. sbnrnye buka TER, tp aku sengaja langgar.gile buruk perangai kan?

eh, ape ni.mcm kutuk diri sendiri jek

now, cuba fikir apa habit korg? :)

yay!!esok x keje!! its weekend darlings..daaa..

-XoXo-

0 u know that u love me: