CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 9, 2008

S.U.M

another long weekend for me..hehe.

and spt biasalah kan..aku klu dh cuti lelama ni mula la aku malas nak keje. lemak kan aku?

;p

meh aku nak share meal buke pose aku spnjg weekend, haha nasib la korg tgk gambo makanan je la spnjg bulan pose ni ye.

5/9/08

nasi lemak from OldTown White Coffee

Bagels

6/9/08

nk makan pizza ni dh plan 2 weeks before kot, by Nurul..and aku rasa dia akan membunuh juga sekiranya aku tetiba feeling2 nak cancel.

so we had Pizza, kat ngan JJ Maluri tuh. dekat je ngan umah.

we reached there around 6.30 ke camtu..kene cpt lah sbb waiter tu kata 'xleh book meja la kak, akak kene duduk kat meja sambil tenung pizza hingga air liur akak meleleh'

keji!

so we ordered and sat there hampir sejam juga la kan..but sesambil mengumpat tuh, alih2 dh bbuka :)

masa bbuka nih, ada la satu family Chinese kt belakang aku.mak oiii..punye la terkinja anak2 dia. i'm not being racist here tp mmg bising gile smpi ada customer lain buat 'SHHHH' tp slps 2 saat, ulat dlm bontot mereka kembali mengaktifkan diri.

hendak sahaja aku menyunatkan budak2 tu..tp cemana klu bapak dia suh sunatkan dia jugak, satu hal la pulak kan?eh, tetiba

7/9/08

bazar kat jalan peel

not bad lah food choice nye.better dr lgsg xde kan?

laksa

tepung pelita..sukeeeeeeeeeeee

roti john sardin :)

balance :)

klu ni je yg tinggal maksudnye sedaplah kan?
kejilah aku klu ckp x sedap, tapi melantak cam org gile

8/9/08

wait2, aku makan X meal shj ye..plate lg satu tu nurul punye.cheesy wedges tu pun dia punye oke..tp aku makan gak ;p

update : adik aku dh resign keje sbb dia benci duduk gurun?bole ke mcm tu?ewah2, suke2 kau je kan?kompem mak aku akan pasang kaset syarahan dia balik pasnih.tajuk "Marilah Bekerja Vol.1"

smlm aku cuti again n pegi la jln2 kat jln TAR..gile lengang oke, sbb weekdays kan. bole bguling kat bazar tuh..tp aku x bgulinglah..ko gile?and i got a good bargain lah juga..sbb diorg kata 'xde bisnes sgt arini, so kire cincai lah' :) beli baju raya n telekung raya.n present for abah from Sogo. mak nye lum lagik..tak tau nak bg apa.

ok2, cite psl baju raya aku.i hooked to 1 pair of baju kurung pahang nih, sgt lah taste di mata aku kan. but aku heret la jugak si nurul to browse kt kedai2 lain, sdgkan mulut aku 100 kali tny nurul baju tu lawa ke tak.
then before buka, gi balik kedai yg bjaya menawan hati aku nih, n aku try baju tu for the 2nd time.klu tak beli kompem dimaki lebih kurang sebakul oleh budak tu.

anddd..lagi sekali aku tanya nurul 'lawa ke nurul?'
n dia jawap ' lawaaaa..betul..sy tak tipu.alip, lam, lam, ha, sabdu diatas'

bole??terus aku beli baju tu ok

tp aku sudah jatuh miskin ye mulai hr ini. sile jgn kutip utang kuih raya sekarang *amaran*


;p

aku mengalami luka2 kecil di tangan n kaki. hodoh gile, mcm rupa budak2 suka main pasir..kat tgn tu sbb kene bucu katil kot ms mop lantai. yg kat kaki pulak sbb pki selipar baru, yg ni sakit gile oke.
i told Someone psl slipper tu n dia kata 'nape tak gigit dulu'

seriously??

ok, actually aku penah buat juga perangai menggigit kasut ini. mcm org gile je rupe aku ms gigit kasut tu, tp aku buat sorok2 dlm bilik. still tidak berkesan at least to me lah..mgkin kt org len ok kot

ke ada skill nak menggigit?pedulik

i've already haf 3 wedding invitation lps raya nih. 1 asking me to be the bridesmaid, 1 to be the flower girl *bole flower girl tua??, another 1 suh dtg makan :)

ha, oh pliss...tak larat aku ngan si Liar tu oke.not only calls, but sms, n MMS juga!!apekah?i feel like menampar mukanya dgn selipar Tat Sing saiz 6.irritating kau tau tak?di iringi dgn geli dan meluat!!

jahat eh aku?

eh, ko lg jahat oke..tipu org kan?tuhan marah tau..

-XoXo-

0 u know that u love me: