CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 3, 2008

its Ramadhan time

i'm backkkk!!


selamat berpuasa darlings!!!! :)

its been 3days of puasa, any changes on ur scale?bgerak ke kanan or ke kiri?
;p

sesampai jek kmpg halaman,
aku ajak mak mkn chinese food

anyway, aku pulang ke kampung halaman weekend lepas n ropa2nya, PC aku kt umah dh dijahanam dek adik aku
andddd, bile aku balik kl, signal wifi curi sudah tiada!!!
isk..xde semangat kejiranan betul jiran2 aku nih..pe lah salahnye berkongsi kan?kan?

wat do u do on 31st Aug's eve?aku hanya terlentang di atas katil, kekenyangan slps makan mee bandung yg sedap. owh, ada mamat kachak di kedai itu ;p berbunga juga hati aku 2saat bile dia senyum, tp gile kau nak melebih2, bapak aku ade nihhh.

actually mak ajak gi tgk bunga api but hujan oke, wlupun renyai2, klu dh bdiri lama2 mungkin agak lencun juga la kan..

pagi 31st tu, my big bro balik gak, together with the bday girl, plan dia nak buat makan2 gagal sbb wife dia kene duty lak mlm tu, so they decided to masak2 n sedekah kat jiran2.

bday girl

definitely my niece!no doubt!
;p

so bwk mak pegi psr, beli2 brg, balik n masak..err mak n kakak ipar aku msk, aku amik kontrak basuh pinggan sahaja.hehe
watpe ramai2 nak msk kannn..bukan nak buat kenduri kawin

o, diorg masak soto..i'm not fan of soto, so xdelah aku menggila dihadapan makanan itu *selamat*

TRIP TO PASAR


gile besar ikan ni oke

sexy ;)

haha, mst abg tu igt aku ni KPDNHEP
haa..takot la tu

veggies

since the next day ialah 1st puasa, mak dh sibuk tny aku nak makan apa for buka, bole tak?pdhal dia baru jek balik dr terawih..sahur pun blum oke..over mak aku nih..

aku amik cuti extra 1 day so that i can buka puasa with mak & abah..actually sbb aku ksian kt diorg, xkan nak bbuka bdua jek on 1st puasa kann..i understand my sis n bro(s) mmg x dapek lah nak balik..
so, apelah slhnye if aku je la yg play my role..disamping dpt mkn sedap2 for free
see, aku ni baik sebenarnye oke
haha ;p

sahur went well..aku minum milo jek. itu kire bagus la..klu duk sndr mmg aku bgn mkn vitamins je la jawapnye.dpt pahala jugak kan? :)

aku bantai tido smpi kul 10, isk..ni mst sbb ujan *ecececece*

after wat psidangan meja bulat ngn mak aku for almost an hour, *selit skali cite kuih raya* kitorg setujuk to msk lauk kampung for bbuka.simple since kitorg bertiga sahaja dan aku bjaya mnahan napsu aku.kental oke jiwa aku

setting ala kampung
hehe

sambal udang by me

siyes aku kene diet!!bdebar2 aku bile jeans yg used to be so big sudah mula mengecilkan diri.tahik!!!
i even considering to go for either Fitness First or California Fitness..

smlm aku balik kl, and as usual lah..mak akan siapkan bekalan perang utk aku.punya la bylll..reasonnye, last year bunny ada, dia x risau sgt, but this year i'm alone so dia sedikit risau aku x makan proper for berbuka

'ma!!!!!!!anak ma ni dh tua, xyah lah risau..plus, i'm not alone..isk *dalam hati*

kdg2 aku geram juga sbb di treat mcm kanak2..mcm lah aku ni xtau nak hidup sedangkan i started t obdikari since i'm 13!

but she's just being a mum afterall :) thanks ma..silap2 nnt klu aku jadik mak, aku lagi ekstrem kaedahnye.hehe

tp nt klu aku tau anak aku dok bebel psl aku dlm blog, siaplah aku cili jari n mulut dia!haha ;p

-XoXo-

4 u know that u love me:

eLLe said...

jangan attached dengan true fitness.. macam haram dia punya agreement..

hotcocoa said...

o ye ke babe.
ok2, thanx..

Momma Qiestina said...

hamboiiiiiiiiiiii cam paparazzi ko kat paso tu yek??

aku juge tak pat sambut posa kat kluang sbb laki aku balek da malam merdeka tu.hip hip hooray kat PD jek.

samat posa beb..jgn curik2 monteng :P

hotcocoa said...

yat:haha, dah aku x reti nak pilih ikan bagai tuh.bek aku amik gmbr jek ;p

suke la ko ek laki ko dh balekk.bwk2 bsabar sikit, igt ni bulan pose.haha

eleh..ko tu yg jgn monteng!