CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 26, 2008

.4.D.A.Y.S.

aku adalah gile malas untuk bekerja pada hari ini *bukan hari2 ke aku malas?* antara faktor-faktornya ialah :
  1. malam tadi aku tido lambat
  2. esok nak balik raya
  3. tak saba nak balik keje sebab nak beli sesuatu.ahahaha..

aku feeling2 gembira dapat balik awal harini, sekali jangkaan aku tersasar.ciss..pejadah dpt balik awal tetiba kan?harini bukan eve!! len la klu aku keje selasa depan, tu kompem half day.

*sepak diri sendiri*

ok, aku nak kupas faktor2 aku malas harini :
  • malam tadi tido lambat
ini sebabnya berkait-kait.bukan aku mengait lah!!

balik keje-pegi city chain-belek jam-tak berkenaan-pegi jusco-tgk2 kasut-benci-pegi vincci-tgk kasut-pusing dalam tu 8kali-beli kasut (tak suka tp murah..haha, cheapskate)-tgk purse 'ah duit dah abis'-cari ATM-singgah kedai tuuut , belek2, ahhhh..suke,suke *menggelupur*-sambung cari ATM-ATM rosak!!*cilake*-cari ATM lain-jumpa ATM- beratur panjang-nmpk ATM RHB line pendek.masuk line itu.ala setakat tolak singgit (?), bukankah masa itu emas-smpi turn-tekan2 apa yang patut..tggu..ha?????xde duit?bongok lahhhhhhhhh-beratur balik kat ATM line panjang*siyal, klu tadi aku duduk diam2 kat line sini kan elok*-kuarkan duit-gi singgah bakery-pilih2 roti..haaaa?panjangnye line nak bayar.sedikit marah-beratur nak bayar-setel-mari pulang-eh, dah azan-singgah beli air-bayar-mari pulang sekali lagi-eh, nmpk magazine-grab n bayar-mari pulang!!*klu tak aku lempang,eh*-smpi umah-makan2-basuh baju-kemas bilik-lap habuk-sapu-mop-tukar cadar-sapu umah pulak-buat checklist barang nak bawak balik raya-sembang2-mandi-tido

penat oke..

pagi ni aku bgn kul 6 sebab aku tak gosok baju keje lagi and kene sidai baju yang basuh malam tadi..

point no 2
  • esok nak balik raya
kan aku sudah bilanggg yang aku ini *motif tetiba indon?* memang sukaaaa lah buat benda last minit.bertangguh-tangguh selepas itu menyesal pula.
oleh kerana banyak sgt benda aku nak buat and esok aku sudah mahu pulang ke kampung, aku tertekan dan malas nak buat keje *eh, ada kene mengena ke ni?

point no 3
  • tak saba nak balik keje sebab nak beli sesuatu.ahahaha.
ni aku suka..ni yang buat aku aku tak sabarrr nak balik keje ni.aku ada misi! refer to ayat di point no 1 iaitu : "singgah kedai tuuut ahhhh..suke..suke *menggelupur*" aku akan dapatkan 'sesuatu' itu hari ini *sambil tersengih dan belashing* apehal tah tetiba nak blushing.gile

boleh nampak tak pola kemalasan aku?point no 1 kupas panjang gile.lps tu 2 dan 3, mcm lebih baik tak payah kupas je.haha..ah, aku penat ok

semalam aku tipon mak aku..tetiba dia emo aku berpuasa sorang2 kat kl.

ma : sian anak ma sorang2 kat situ

hotcocoa: la, bukan kat Somalia punnn..banyak ha makanan kat sini

ma : ye la, tapi tak sama macam kat rumah. kalau kerja dekat sini kan bagus

haaaa..itu la sebenarnye ye tuan-tuan dan puan-puan, itu la point dia sebenarnya, nak suruh aku balik johor.

hmm..buat masa ni aku rasa rezeki aku murah kat kl.alhamdulillah..insyaallah, klu dapat offer yang bagus, mmg nak balik johor.sabar ye ma..:)

ciss, apesal aku mcm nak sedih pulak ni

sudah2, tempek gamba pulak

jaya jusco maluri

my buka puasa

i dont fancy the brand
and i dont really like the heels
tapi murah, so jgn ckp banyak bole tak?;p

the checklist..itu baru separuh jalan sahaja

nurul pun sibukkk nk tiru aku buat checklist..klu hantu ni ada,tidak adalah nak konsentret, harus ada buat lawak2 cacat

ha, ni aku dapat free sebab beli mag Female bulan ini
hidung aku yang besar ni cakap bau nye tak sedap

dah siap kemas bilik before balik kampung..so takde lah aku sawan tengok bilik bila balik kl nnt

harini tinggal nk pegi beli 'sesuatu' itu dan pack2 barang.

skang aku nak berusaha merayakan page aku ni.kene fokus.maklumlah, boleh menimbulkan kemarahan pada diri sendiri sekiranya gagal.

i'll be back darlings!
hugs~

-XOxo-


0 u know that u love me: