CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 24, 2008

hoi orang2 kampung, 6hari lagi nak raya!!!

1. aku adalah marah sebab mula2 tadik tiba2 macam tak bole login blog ni.dia suh enable cookies pejadah tah.apa cookies2 ni?aku tau la nak raya..lgpun cookies tu mak aku punye oke.klu aku yang punya, bole la aku bagi sebotol.

ahhh..merepek.

2. bila dah boleh login, sekali lagi aku menjadi marah kerana visitor counter kat tepi tu tidak berfungsi lak hari ini.tak keluar apa2.adakah kerana aku tidak berupaya untuk login tadi?aku dh godek2 apa2 yang patut dan yang tidak patut, tp mcm kesiyal jugakkk.

3. kemudian, aku semakin marahhhh bila aku masuk satu forum nih, sume menayang sepatu raya mereka, and setiap kali aku withdraw duit nak beli kasut, aku end up beli benda lain!!tahik laaa..gile tak fokus aku ni

huh~

ok2 ada satu lagi yang menambahkan amarah aku. aku benci gile kalau orang nak menjudge aku sedangkan dia haram tak kenal aku.setakat kenal gitu2 je la..

oklah, oleh kerana aku ni kadang2 mulia, aku waive je la perangai keji dia tu. tapi kalau dia nak keep the judgement to him/herself je..lantak kau lah kan. ini tidak, memperdengarkan di telinga aku pula.ewah, ewahhh..sudah tentulah aku yang wanita ini sentap bijik

maka telah membuatkan aku termaki 'eh, ko sape nak judge2 aku?pergi matilah aku nak buat apa pun.ada susahkan kau ke?kau tak layak judge aku ok, kau tak kenal aku pun kan '*dalam hati*

tp depan dia aku buat tak tau je, malas aku nak layan.kang tak pasal2 aku dah sama level je dengan dia kan.lagipun layak ke kau untuk dilayannnnn.terus aku delete dia dari 'Senarai Nama Mereka2 Yang Berpotensi Menjadi Kawan'

i hardly make any new frens nowadays.tak tau lah kenapa..kawan2 yang ada pulak one by one nak kawin dan meninggalkan aku.ciss, kedengaran seperti loser pula.ok, lupekan kisah ini

smlm aku berbuka puasa seperti yg dirancang, kat The Chicken Rice Shop.amik meal for 2, 39.90 klu x silap aku..byk la jugak lauk pauk.sara siap tapau some balance untuk sahur.makcik tu gigih tiap2 hari bgn sahur ok.

ini jus kurma

L-R :ayam percik, ayam roasted, nasi ayam


L-R : pai tee, pak choy, sup nasi ayam, kuah ayam percik, cicah2 for ayam roasted , kerabu mangga

sup soto ayam
berminyak nak mampus, kitorang tak makan

dan hasil aku berbaik2 dengan adik chubby (waiter), dia bagi ayam percik extra seketul for us.sepatutnya dpt 2 je, tapi kitorg dapat 3.ahahaha..seronok,seronok


licinnn :)

lps makan tu xdelah reti nak balik terus kan, gi kedai mag dulu..ala mag aku takde lagi.aku skang dah malas nak baca Cleo..dah boring ok 8tahun mengadap mag tu..skang ni aku baca Female pulak.

aku & sara menggedik

bila masing2 macam nak pitam sebab kenyang+berjalan, barulah jumpa jalan pulang ke rumah.

tgk duit nih
nak tau kisah disebaliknya?

before tido, aku tetiba gatal nak minum 100plus, tapi aku malassss nak gi 7E.so aku nak membuli nurul lah

then aku pancing dia

hotcocoa : sedapkan kalau minum 100plus sejuk2

nurul : a'ah..*muka terliur*

hotcocoa : haaa..apa kata ko gi turun beli?akak belanja kau air okeh?

nurul : *mata bersinar*

hotcocoa : tapi tak boleh lebih rm1.50! *haha..keji*

nurul : air ape yang aku bole dapat?

hotcocoa :errrr..hah, big gulp!

nurul : *muka kecewa*

hotcocoa : yelah yelah, beli la apa2 air yg ko nak, asalkan cukup duit ni *sambil bagi 5hengget kt dia*

lepas tu perangai bodoh dah merasuk diri masing2. aku pegang one end duit tu, and dia pegang another end.aku konon2 berat ati nak bagi duit tu, yang dia pulak tarik2 sambil buat muka cool..sekali dengan satu sentapan, duit tu putus!!!

dua2 ternganga pastu gelak gile.

aku suh nurul amik selotep tampal duit tu, siap bagi tips

hotcocoa : nanti masa ko nak bayar, ko buat2 la sembang dgn cashier tu, buat2 peramah supaya dia layan kau sembang, x perasan duit tu cacat

sib baik dia selamat kembali dengan 100plus.satu dlm botol utk aku, dia punye dalam tin (murah sikit) ek elehh, murah 3posen je kan??

;p

timaseh nurul. ko memang adik akak yang baek ;)

cepatla hari jumaat!!!!!

-xoXO-

0 u know that u love me: