CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 15, 2008

15 days to hari raya :)

weehee..raya mood is everywhere. pegilah mana2 shopping complex or hypermarket, semua berebut2 pasang lagu raya eventhough ada yg sudah sedia keji sbb memasang lagu raya as soon as 1st puasa!

and i cant help myself to sing along to the songs sambil memilih barang - no, xde kene mengena dgn brg raya oke.merely brg2 keperluan harian aku.

aite, last weekend, i chopped my hair.agak pendek juga..at least for me lah.dlm 2inch gitu.i asked si pemotong utk buang segala anasir2 jahat dirambut aku plus to layer it a bit.nmpk la kemas sikit and bole dimanja2kan gitu.if tak, rambut aku adalah rebel ok..nak dirotankan tak boleh, jadiknye aku potong je la.sayang gak ms nk suh dia potong wehh..since rmbut aku adalah lembab tahap nenek siput babi utk memanjang.but waddaheck kan, sooner or later tumbuh gak..*sedapkan ati*

old hair

new hair

ok to see the diff, tgk the length from my cuping telinga ok.

macamlah korang pedulik?hehe

ha, aku tau ape yg korg nmpk, the kain batik as kain lap kaki kan?pardon me lah, aku cuci kain lap kaki, so itu substitute sahaja..

eh, kene ke aku explain?tak perlu kan??isk

ok2, saturday aku sgt lah domestic..selain berehat2 tido ;p, basically i did nothing..keluar pun tak.oh, tp aku kemas umah, tukar itu, tukar ini, had my aromatheraphy session sambil dgr2 lagu..gile senang ati.mcm org kaya je aku rasa masa tu tau..

since aku kene sindrom malas..nak pegi beli makanan for berbuka pun malas. so i decided to masak simple dish kat umah ;p


hotcocoa in action ;p

tadaaa...simple homemade dish
nasi+masak air kubis n kentang+sardin+telur dadar

sedap oke, bertambah2 nasi aku.dh aku je yg rasa, kene lah aku yg puji kan?

on sunday, i had a haircut tu lah, n aku siap2 terus konon2 nak gi carrefour dpn umah, but aku mcm terbaring pulak.aihh..sambil amik2 gamba dr sendiri ;p then around 5pm gagahkan jua diriku yg semakin gemuk dan malas ini pegi carrefour..

so, hasilnye aku bbuka puasa dgn menu ini

garlic bread, mushroom soup, ciken wing yg dh siap marinate tu - tggl goreng je
and puding jagung - sedap oke coz creamy tp tak manis sgt


secara tiba2, aku saperti tidak sabar hendak berhari raya..apekah?tiba2 aku mcm nak cr kasut raya..tiba2 aku mcm nak beli aksesori raya

ok, sbnrnye bukan tiba2, dh lama nak beli tp sbb blum gaji. kannn.but dgr2 minggu ni dpt gaji, tu yg aku menggelupur tuh..lalalalalalala

;p

btw, aku ketakutan hr jemaat aritu, an alien landed on my bed! hampir2 sahaja aku membunuhnya

;p
amik ko, buat perangai x senonoh lagi.ekekekeke


isk..lapar oke hari ni. lets plan our buka puasa darlings~

-XoXo-



2 u know that u love me:

eLLe said...

wahahahahaha..

aku gelak guling2 tgk alien ni..
gila berani ni..

U gutsy alien!

hotcocoa said...

ni alien taliban = berani mati

;p