CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 29, 2008

1day to hari raya and i'm hell tired~

hi darlings!!

mak bz giler sundels..hehehe

now aku dah selamat berada di umah mak aku sayugia amat gembira dapat menambah berat badan dengan jayanya.mana taknya, aku tak bpuasa since aku balik sabtu aritu..maka haruslah kehidupan aku lengkap bersarapan bagai kan..maklumlah makan free ;p

since balik jugak,, aku sibuk tolong mk mengemas plus kuar beli barang2 sampai betis aku ni dah nak naik cramp sbb asyik bjalan..bukan bjalan berlenggang sambil menikmati keindahan alam ye anak-anak..ini adalah tahap bjalan mcm nak prektis masuk olimpik.

penattt~

maka sebab itulah aku tiada kelapangan untuk mengupdate blog aku di tambah dengan connection yang agak harammm dan mendidihkan darah Tun teja aku ini.

tomorrow is the end of Ramadhan for this year..maksudnya, lusa kita akan berhari raya! hari ini aku telah dikerah untuk menggantung langsir.adik aku tanak tolong dgn alasan aku tak puasa, padahal arini aku tak makan oke!

td aku sempat main bunga api sebatang dua dan terpaksa berenti sebab adik aku sudah mula mengugut tanak mengaku aku kakak dia..adakah sampai ketahap itu hinanya rupa aku semasa bermain bunga api?aku rasa normal je tadi..isk

aku tidak rajin utk mengupload gamba, maka lain kali sahaja ye..kira aku utang gamba la ni..

sudahhhhh..aku letih, nnt bebile aku free, aku qadha' entry and gamba ye.

mmuah2!

bye darlings!

-XoXo-

0 u know that u love me: